Listing 1 - 8 of 8 |
Sort by
|
Choose an application
MacroScoop en MacroScoop GO! zijn methodes Natuurwetenschappen voor de A-stroom en dubbele finaliteit.Onderzoekend leren staat centraal Boeiende onderzoeksvragen die aansluiten op de leefwereld van de leerling Optimaliseren van leerrendement met spiraalsgewijze aanpak Duidelijke leerlijn naar zelfstandig leren, onderzoeken en samenvatten Sterke structuur en ondersteuning van de leerling https://www.vanin.be/nl/secundair-onderwijs/natuurwetenschappen/macroscoop
Natuurwetenschappen --- Algemeen secundair onderwijs --- 3e leerjaar secundair onderwijs --- Schoolbooks - Didactic material --- natuurwetenschappen ; secundair onderwijs --- leerboeken --- secundair onderwijs --- natuurwetenschappen --- 485.4 --- Natuurkunde - Scheikunde - Biologie --- Dubbele finaliteit --- Onderzoek (wetenschap)
Choose an application
MacroScoop en MacroScoop GO! zijn methodes Natuurwetenschappen voor de A-stroom en dubbele finaliteit.Onderzoekend leren staat centraal Boeiende onderzoeksvragen die aansluiten op de leefwereld van de leerling Optimaliseren van leerrendement met spiraalsgewijze aanpak Duidelijke leerlijn naar zelfstandig leren, onderzoeken en samenvatten Sterke structuur en ondersteuning van de leerling https://www.vanin.be/nl/secundair-onderwijs/natuurwetenschappen/macroscoop
Natuurwetenschappen --- 4e leerjaar secundair onderwijs --- Algemeen secundair onderwijs --- Dubbele finaliteit --- 485.4 --- natuurwetenschappen --- secundair onderwijs --- leerboeken --- Natuurkunde - Scheikunde - Biologie --- Secundair onderwijs; natuurwetenschappen --- Natuurwetenschappen ; secundair onderwijs ; leermiddelen
Choose an application
MacroScoop zet in de derde graad de volgende stap in het zelfstandiger verwerken van de leerstof. Een leerschrift is een uitgave waar we de theorie meer bundelen en gestructureerd afwisselen met onderzoeken en opdrachten. Zo blijft MacroScoop een actieve en onderzoekende methode, maar ondersteunen we de leerlingen met de nodige theorie om een brede basis wetenschappelijke kennis en inzichten te verwerven.MacroScoop bouwt zorgvuldig een gestructureerde leerlijn uit waarbij we dicht bij de leefwereld van de leerlingen blijven en steeds kiezen voor een herkenbare insteek. Bovendien is MacroScoop een methode die jou toelaat om digitaal en hybride leren te implementeren in je klassen.Waarom kies je voor MacroScoop?Gestructureerde didactische leerlijn met herkenbare contextenVeel oefenmogelijkheden met oog voor differentiatieZelfstandiger verwerken van de leerstof met leerschrifthttps://school.vanin.be/macroscoop-5-leerwerkschrift-1u.html
Natuurwetenschappen --- 5e leerjaar secundair onderwijs --- Dubbele finaliteit
Choose an application
Natuurwetenschappen --- A-stroom --- 2e leerjaar secundair onderwijs --- natuurwetenschappen --- secundair onderwijs --- leerboeken --- Schoolbooks - Didactic material --- Krachten (fysica) --- Fotosynthese --- Planten --- Leefgebieden --- 485.4 --- handboeken --- Natuurkunde - Scheikunde - Biologie --- Natuurwetenschappen ; secundair onderwijs ; leermiddelen --- Kracht (fysica) --- Plant --- Leefgebied --- Ecologie --- Fotografie --- Motief --- Nomenclatuur --- Onderzoek (wetenschap)
Choose an application
Met MacroScoop, een gloednieuwe methode voor natuurwetenschappen in de A-stroom, gaan je leerlingen op onderzoek in de verschillende disciplines van de natuurwetenschappen. Elk thema wordt aangesneden vanuit een aparte invalshoek, die leerlingen triggert en activeert om na te denken over het menselijk lichaam en de omgeving waarin het zich bevindt. Met onderwerpen die recht uit hun leefwereld komen en origineel beeldmateriaal leren je leerlingen op een wetenschappelijk manier naar het leven rondom hen te kijken. MacroScoop maakt het bovendien mogelijk om de lessen multidisciplinair aan te pakken. Door veel aandacht te besteden aan de relaties tussen natuurwetenschappen, aardrijkskunde en techniek draagt de methode bij aan een vakoverstijgend wereldbeeld van de leerling van vandaag.
Natuurwetenschappen --- A-stroom --- 1e leerjaar secundair onderwijs --- Leefgebieden --- Voedselrelaties --- Materie --- Organismen --- Energie --- Spijsverteringsstelsel --- Ademhalingsstelsel --- Circulatiestelsel --- Uitscheidingsstelsel --- Natuurwetenschappen ; secundair onderwijs ; leermiddelen --- Schoolbooks - Didactic material --- natuurwetenschappen --- secundair onderwijs --- leerboeken --- 485.4 --- handboeken --- Natuurkunde - Scheikunde - Biologie --- Leefgebied --- Voedselrelatie --- Organisme --- Belasting (fiscaal) --- Onderzoek (wetenschap)
Choose an application
Didactics of sciences --- Didactics of secundary education --- natuurwetenschappen --- SO (secundair onderwijs)
Choose an application
Didactics of biology --- Didactics of secundary education --- secundair onderwijs 2de graad --- biologie
Choose an application
Didactics of biology --- Didactics of secundary education --- secundair onderwijs 2de graad --- biologie
Listing 1 - 8 of 8 |
Sort by
|